Az “Locked & Loaded” / 27-es Frissítés (2021.04.27.) – Újdonságok és változások listája.

Az “Locked & Loaded” / 27-es Frissítés (2021.04.27.) – Újdonságok és változások listája.

Itt a következő nagy Frissítés!
Mellyel kapcsolatban először jöjjön egy trailer:
(majd utána a részletek)

ELŐSZÖR IS MENNYI AZ ANNYI, VAGYIS MENNYIT KELL LETÖLTENI

(Ami fontos, hogy ezek a hivatalosan kiadott adatok. De ezek játékosonként és sokszor még kliensenként is eltérhetnek. Szóval csak viszonyításnak jók.)

Az 1.5.2.32-es verzió számra frissítéskor a következő adathasználattal kell számolni:
? PC (Bethesda.net): 22.0 GB
? PC (Microsoft Store): 62.3 GB
? PC (Steam): 11.2 GB
? PlayStation 4: 58.6 GB
? Xbox One: 65.7 GB


INDUL A 4. SZEZON: A PÁNCÉLOS ÁSZ, A HIDEG ACÉL ELLEN

? Lépj szinteket Az új játéktáblán, melynek főszereplője a Páncélos Ász és  a Szabadság Járőrei, akik a Yukon Ötös ellen küzdenek majd.
Új díjak várnak Vadi új díjak várnak majd,de közben a régiekről se kell lemondani majd. Ugyanis hozzá lett adva a Gold Bulion vendorok (Mortimer a The Crater-ben és Samuel a Foundation-ben) kínálatához a Antique Speed Bag és a Perfect Bubblegum
? Az Új díjak között debütál a Próbabábu A Szezon 25-ig szintjénél megkaphatjuk a női és férfi próbabábukat, amiken bemutathatjuk a jelmezeinket, alpáncéljainkat és a hátizsákjainkat.
Egy C.A.M.P.-ben vagy Shelter-ben legfeljebb 5 darab próbabábú építhető le egyszerre.
További részletek a Szezonról: Szezon 4 (Armor Ace 2) – Pusztasági Túlélő Útmutató (ptu.hu)

S.P.E.C.I.A.L. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK
Minden 25-ös karakterszint fölötti játékos elérheti a C.A.M.P.-ekben letehető vagy a vasútállomásokon, valamint a két nagy frakció táborában (The Crater / Foundation) is elérhető “Lyukkártya Gépeket” (Punch Card Machine), amivel beállíthatjuk mostantól a S.P.E.C.I.A.L.-ainkat. A beállított S.P.E.C.I.A.L. pontokat és a kártyakiosztást is két különböző állásban el is menthetjük majd ha szükséges váltogathatunk közöttük.
? A szintlépéseknél el lett távolítva innentől a “Move-a-Point” (Pontáthelyezés) opció.

✅ C.A.M.P. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK
A térkép bal felső sarkában elérhetővé vált innentől egy “C.A.M.P. SLOTS” (C.A.M.P. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK) rész, melyben elérhető a jelenlegi táborunk és mellé aktiválható egy második is mely bárhol lehelyezhető a világban (ahova természetesen lehetséges építkezni és nem blokkolja más játékos tábora a helyet).
Az elmentett C.A.M.P.-ek elnevezhetőek (ezt csak mi látjuk), ikonjaik szabadon beállíthatóak és akár láthatóvá vagy rejtetté tehetjük más idegen játékosoknak a térképen.
? Fontos, hogy egyszerre csak egy C.A.M.P. lehet AKTÍV állapotú. A másik addig eltárolva lesz.
? Az aktív C.A.M.P.-ek számunkra sárga színűek számunkra. Amelyek felderíthetőek mások számára, azok fehéren látszódnak nekik. Ha viszont nem publikusra van állítva az ikon, akkor csak mi látjuk.
? Az eltárolt C.A.M.P. ikonját is csak mi látjuk.
? Innentől ha áram alá helyezzük a “Házi Boltocskánk”-at (Vending Machine), akkor mások számára az nem látszódik automatikusan. Ezt is nekünk kell külön bekapcsolni.
Az eltárolt C.A.M.P.-ek nem látszódnak mások számára és azon dolgok amik termelnek valamit bennük, azok ilyenkor nem funkcionálnak.
A C.A.M.P. Összeállítások kis ablakában ami a térkép mellett található, látható a az éppen aktív táborunk neve végén néha megjelenik 1 vagy több kis ikon. Ezek a C.A.M.P.-ünkön tartózkodó játékosok, játékosikonjai (amit maguknak beállítottak) és természetesen ezen ikonok száma meg is mutatja, hogy éppen hány látogatónk van.

✅ VÁLTOZÁSOK A HÁZI BOLTOCSKÁKKAL (VENDING MACHINE) ÉS A VITRINEKKEL KAPCSOLATBAN.

? A Házi Boltocskák (Vending Mechine) slotjait összevonták. Ugye eddig volt gépenként 30 helyünk (max 4 gép rakható le táboronként), most viszont van 120 helyünk lett.
? Valamint ez a 120 hely között minden aktív és eltárolt C.A.M.P.-ünk osztozik egyszerre. Tehát elég egyszer kiosztani és beárazni a dolgokat, majd ezt láthatjuk minden C.A.M.P.-ünkből a vásárlók.
? Ezért C.A.M.P.-enként elég alap esetben 1-1 gépet lerakni, de természetesen még mindig él a maximálisan 4 db lerakható gép lehetősége.
? Ezen kívül a többi tároló, mint a hűtők és a fermentálók is osztoznak a maguk készletén a C.A.M.P.-jeink között (magyarán mindenhol ugyan azt és annyit látunk).
? De viszont a vitrinek, fegyver állványok, magazin tartók és egyebek nem osztozkodnak. Ezek minden C.A.M.P.-ben egyedileg tölthetők meg, hogy mindenhol akár mást mutogathassunk bennük.
? Ezeken kívül lehetőség nyílt a Személyes Menedékhelyünk (Shelters) belül is leépíteni a Házi Boltocska gépeket és a vitrineket.
? Természetesen itt is érvényesek a fent taglalt szabályok. Tehát a Házi Boltocskák ugyan azzal a készlettel és szabad hellyel osztoznak ami a fent lévő CAMP-ünkben is elérhető. De a vitrinek viszont itt is különböznek a fent lévőktől.
? Valamint ami még nagyon fontos, hogy most már a vitrinekben elhelyezett dolgok nem terhelik az éppen aktuális C.A.M.P. vagy Shelter építési költségvetését.

A NAPI MŰVELETEK KITERJESZTÉSE (DAILY OPS EXPANSION).

Új feladat: Dekódolás (Decryption)
– Feladatunk, hogy Vernon Dodge megbízásából kikapcsoljunk három Rádiós Lehallgatót.
– Ehhez három egyedi kódot kell megszereznünk, három kódhordozó ellenféltől, amikkel letilthatjuk a Rádiós Lehallgatókat.
– Természetesen nem csak három ellenféllel kell majd szembenéznünk, hanem az őket támogató többivel is. Ezek hada egyre erősebb és masszívabb lesz ahogy szerezzünk meg a kódokat. Egészen addig míg a végső főnököt is elimináljuk a az utolsó lehallgató letiltásáért.
Új Mutációk
– A Dekódolás során egy új alap mutációval fognak rendelkezni az ellenségeink. Mely a “Vad Ütés” (Savage Strike) nevet kapta és igen halálos is tud lenni számunkra. Veszélyessége abban áll, hogy azon ellenfelek akik ezzel rendelkeznek, figyelmen kívül hagyják majd a páncéljaink különböző ellenállásait.
– Ezen kívül a random változó mutációk közé még bekerült három új is, amik a már meglévőkkel forognak innentől.
– Ezek a következők:
A “Mérgező Vér” (Toxic Blood) névre hallgató, mely során haláluk után az ellenségek mérgező felhőt hagynak maguk után.
A “Csoportos Regenerálódás” (Group Regeneration), mely nevéhez hűen egy bizonyos területen belül az egymáshoz közel lévő ellenségek gyógyítják egymást.
A “Nyúlcipő” (Swift Footed) során az ellenségeknek megnő a mozgási sebességük.
? Új ellenség típusok, frakciók
– Az eddigi ellenségekhez a random “virtuális kalapba” még bekerültek a Scorched-ek, a Mothman Cultists-ok és a Mole Miners-ek.
– Ezen új ellenfelek majd mind a régi és mind az új faladat során feltűnhetnek innentől.
? Új helyszínek
– Szintén érkeznek a random kalapba új helyszínek is. Ezek a Vault 96, Watoga Raider Arena és a West Tek Research Center. Szintén ezeken is előfordulhat mind a két feladat naponta váltakozva.
? Frissített jutalmak
– Számos új jutalom ütheti a markunkat, ha sikeresen teljesítjük a feladat. Köztük az új Covert Scout Armor, mely a lopakodásra kiválóan alkalmas.
– Valamint bekerült két Legendás Fegyver tervrajza is amiket még korábban a már megszűnt, Survival játékmódon belül lehetett megszerezni és annak kivezetése után szinte lehetetlen volt hozzájuk jutni. Ezek név szerint a “Unstoppable Monster” és a “Medical Malpractice”
– A Közösségi visszajelzéseket olvasva balanszolták a jutalmak listáját is, hogy gyakrabban kaphassunk ritka jutalmat.
– Az éppen aktuális listát itt találjátok:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Y7YtULG-9k5u5GD6swiIwBVgxspA3Qg6IzLQpJqeNRQ/edit

✅ EGYÉB VÁLTOZÁSOK

? Átdolgozott közelharci rendszer
Sokkal pontosabban találjuk el innentől a közelharcos során az ellenfeleinket. Ez a Napi Műveletek (Daily Ops), közelharci mutációval rendelkező ellenfeleinél is biztos jól jön majd.
Frissített jutalmak a “Vadászat a Kincsvadászokra” (Hunt for the Treasure Hunter) Esemény esetében is.
A közösségi naptárban is látszódik majd, hogy mikor térnek vissza a kincsekkel teli szuszogik. Szóval most mindenkinek ajánlatos lesz őket vadászni, mert új nyalánkságok lehetnek a ládikáikban. Erről további infó ebben a doksiban van:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SUyxuJJcYIF5lMtMQmqO0oYs6gSv1BRXnXxgTS1545c/edit#gid=0

? Célzás rásegítés
A játék beállításaihoz hozzá lett adva és aktivizálható az új célzás rásegítés a játékon belül, ha kontrollerrel játszunk.
Ha bekapcsoljuk, akkor innentől a távolsági  távcsöves fegyverek használatakor ha ráközelítünk az ellenfelünkre, a célkereszt pontosabban követi őt.
? Tömeges Gyártás
– Innentől minden elem készítése során egy csúszka fog megjelenni, melyen beállíthatjuk hogy mennyi gyártódjon le pontosan az adott elemből.
– Ennek a csúszkának a maximumát a birtokunkban lévő, a gyártáshoz szükséges alapanyagok mennyisége határozza meg.
– Viszont arra a figyeljünk, hogy ilyenkor nem fog működni a Super Duper perkártya, mely ugye max. szinten, 30% eséllyel megduplázhatja a legyártott mennyiséget egy adott elemből.
– Ha csőszkán beállítunk egy adott mennyiséget, akkor pontosan annyi fog legyártódni és az ahhoz szükséges alapanyag fog levonódni a készletünkből.
? Frissített “Világ Aktivitás Ablak”
– Változtatásokat hajtottak végre a “Világ Aktivitás Ablak”-kal kapcsolatban, ami ugye a térkép bal alsó sarkában látható.
– Eddig csak az aktuális Napi Műveletek (Daily Ops) volt látható benne, de most már az aktív Események (Events), az Atommal sújtott területek (Nuke Zones) és azon C.A.M.P.-ek listája amiket a tulajdonosuk publikussá állított.
– Ezzel megkönnyítve az azokra való gyors utazást.

HIBAJAVÍTÁSOK ÉS VÁLTOZÁSOK

(Ez a szekció nem mindent tartalmaz amit az eredeti Patch Notes. Vannak átugrott részek. Csak a jelentősebbeket emeltük ki. A továbbiakat csak az eredetei Patch Notes-ban találjátok.)

? Kiiktatva egy kihasználás mely során egyes játékosok egy jet pack-es Power Armor felhasználásával a játéktéren kívülre kerülhettek és ezzel olyan helyekre juthattak be ahova alap esetben nem szabadott volna (C.A.M.P.-ek és más területek lezárt  részei). Vagy esetleg egyes küldetéseket le tudtak rövidíteni és ezzel szabálytalan előnyhöz jutottak más játékosokkal szemben.
? A Raider Scabber, Raider Waster és az Armor Ace Power Armor festés használatakor most már nem blokkolják a kilátást a páncéldarabok, Nehézfegyverek használata közben, FPS nézetben.
?Kijavítottak egy olyan problémát, amely miatt a Power Armor láthatatlan lehet egyes játékosok számára, a Nuclear Winter mérkőzések során.
? A Vertibotok repülési animációja innentől nem szakadozik.
? Innentől ha egy bútorral interaktálunk, akkor nem tudunk belépni az építési menübe.
? Az építési menüben nem tűnnek el mostantól egyes kategóriák ha egy adott kategórián belüli dolgokra nincs alapanyagunk, majd ki be kapcsoljuk azt hogy csak a leépíthető elemeket mutassa a játék.
? A Gold Collectron Station költségvetésben elfoglalt helye most már hozzá lett igazítva a többi Collectron Station-éhez.
? Kijavítva egy ritka hiba, mely során az eltárolt elemek mennyisége meghaladja a költségvetés 100%-át, annak ellenére hogy nincsen eltárolt elem.
?  Kiiktatva egy kihasználás melynek során egyes játékosok halmozhatták a bútorok által szolgáltatott bónuszokat.
? Ezentúl a 2×1-es, oszlopokkal ellátott lépcsőket egymásra lehet rakni. Ezzel lehetőség nyílik komplett lépcsőház kialakítására, egyéb más építőelem felhasználása nélkül.
? Kijavítva egy hiba mely megakadályozta egyes elemek elhelyezését a 2×1-es, oszlopokkal ellátott lépcsők alá.
? A Workshop-ok esetében ha valamilyen alapanyag kinyerő, bányász gépet akarunk letenni és annak elhelyezése szabad, akkor a többi esethez igazodva ez is világoskéken mutatkozik meg a körvonalban, a korábbi zöld helyett.
? Ha a Napi Kihívások (Daily Challenges) olyat kell teljesítenünk, hogy öljönk meg egy adott számú Cultists-ot, Blood Eagles-t, Robots-ot és vagy egyebeket akkor ezekbe már beletartoznak a Napi Műveletek (Daily Ops)-eken belül megöltek is.
? A Napi Műveletek (Daily Ops) elhagyásakor most már helyesen kerülünk vissza arra a helyre ahonnan csatlakoztunk oda.
? A Napi Műveletek (Daily Ops) feladatának teljesítése után az ellenségekből már több nem jelenik meg és az éppen aktívak pedig automatikusan megsemmisülnek.
? A Napi Műveletek (Daily Ops) helyszíneként a “The Burning Mine” és a “The Burrows” a haladási utakban változtatások történtek. Ezzel csökkentve az eltévedés esélyét.
? Kijavítva egy hiba mely során a Napi Műveletek (Daily Ops) végén megjelenő jelentésnek, a ritka jutalom szekciója üresnek bizonyult, pedig időben elég gyorsak voltunk a ritka jutalom elnyeréséhez.
? Kijavítva egy hiba mely során a “Resilient” mutációval rendelkező ellenfelek (akik csak egy közelharci végső csapás következtében halnak meg), nem haltak bele a végső közelharci “kegyelemütés” következtében.
? A Napi Műveletek (Daily Ops) Publikus Csapatok vezetője mostantól nem kerül eltávolításra a helyszínből, ha a csapat amúgy feloszlik.
? Az “Uplink” feladatnál az interakciós csík gyorsabban töltődik fel.
? Kijavítva egy hiba mely során a “The Burning Mine” helyszínen ha az “Uplink” faladatot kell teljesíteni akkor nem jelenik meg elegendő ellenfél.
? A “Moonshine Mama” és az “Old Man Summer” Fasnacht maszkok mostantól hozzárendelhetők a vitrinekhez.
? A “Fasnacht Brahmin Mask” most már letörhető.
? Most már nem jelenik meg hibásan egy üres Power Armor váz az amúgy felszerelt vázba belépés előtt pár pillanatra.
? Az “Electric Absorption” nevű Legendás Perk most már újra működik a lézer támadások esetében is, nem csak az energia támadásoknál.
? Javítva számos hiba mely a Digger és a többi Secret Service ügynökkel való interakció során lépett fel.
? Mostantól az “Encryptid” nevű Esemény során az Eyebot-ok nem adják ki a “baa” hangot magukból, mikor felrobbannak.
? Ha egy olyan elemet sikerült eladnunk aminek amúgy egy egyedi nevet állítottunk be, akkor eladása után annak “névhelye” szabaddá válik és ezzel elnevezhetünk helyette egy másik elemet (ugyanis a egyedi nevek adásának is van egy maximuma).
? Kiiktatva egy kihasználás mely során lehetőség nyílt a megengedettnél több Perk kártya alkalmazására.
? A “Bloody Frank’s” nevű helyszín innentől korrektül van megjelölve a térképen.
? Kijavítva egy hiba mely során a játékosok aktuális Szezon béli szintje visszaállt 1-esre a Főmenüben és elkezdődött animációk keretében szintenként újra feljönni az értesítés a szintlépésekről. Egészen a korrekt és aktuális szintjéig (akár 1-100-ig is).
? Innentől ha egy elemhez játékostól, Trade során vagy egy “Házi Boltocska” (Vending Machines) gépből jutottunk hozzá, akkor helyesen az is látszódik a Pip-Boy  ÚJ “NEW” kategóriájában.
? A Személyes Menedékhelyek (Shelters)-be belépéskor az oktató infók a bal felső sarokban már csak egyszer jelennek meg.
? A játékosok most már újra beléphetnek a Vault-Tec University belső terébe, ha csapatban vannak.


Az eredeti Patch Notes a következő linken található meg:

https://fallout.bethesda.net/en/article/5RiAu8JrYvPtdow8jeunls/fallout-76-locked-and-loaded-update-notes-april-27-2021

0 0 votes
Article Rating
Oszt meg másokkal
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
<<< MENÜ
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x