Itt a következő nagy Frissítés!
Mellyel kapcsolatban először jöjjön egy trailer:
(majd utána a részletek)
✅ ELŐSZÖR IS MENNYI AZ ANNYI, VAGYIS MENNYIT KELL LETÖLTENI
(Ami fontos, hogy ezek a hivatalosan kiadott adatok. De ezek játékosonként és sokszor még kliensenként is eltérhetnek. Szóval csak viszonyításnak jók.)
Az 1.5.4.15-es verzió számra frissítéskor a következő adathasználattal kell számolni:
PC (Bethesda.net): 8.7 GB
PC (Microsoft Store): 15.9 GB
PC (Steam): 7.1 GB
PlayStation: 15.18 GB
Xbox : 15.87 GB
✅ ITT AZ ACÉL URALMA
Ez a Frissítés teljesen új Fő Küldetéseket hoz a játékba és új helyszíneket, új NPC-ket. A történet ott folytatódik ahol Az Acél Hajnala “Steel Dawn” DLC végén abba szakadt. Az ottani döntéseid a további menetet is meghatározzák és elvezetnek a végkifejletig.
FONTOS! Ez a küldetéssorozat minden 20+-os karakterszintű karakternek elérhető. Akik teljesítették már a “The Best Defense” nevű küldetést. Onnantól meglátják majd a “A Knights Penance” nevű küldetés jelölését a térképen. Beszélniük kell majd Russell Dorsey-vel Fort Atlas-ban és ezzel indul minden.
A küldetéssorozat teljesítése során új tárgyak ütik majd a markunkat.
✅ LEGENDÁS TÁRGYAK ELŐÁLLÍTÁSA
Ezzel a Frissítéssel bevezetik a Legendás Tárgyak Előállításának új rendszere. Ezzel a sima fegyverekből, páncélokból és még Power Armorok-ból is legendás tulajdonságokkal felvértezett tárgyat készíthetünk. Valamint újra oszthatjuk a csillagokat rajtuk, esetleg javíthatunk, vagy ronthatjuk a csillagok számát is.
Az új Legendás Magok “Legendary Cores” és a Legendás Modulok felhasználásával a következő módon állíthatunk elő Legendás Tárgyakat:
– Látogass el a Fegyver, Páncél vagy Poer Armor munkapadokhoz, majd nyisd meg a Módosítás menüt, hogy alkalmazd a neked megfelelő Legendás modot.
– Legendás magokat szerezhetsz jutalomként a Szezonális események, Publikus események és Napi Műveletek (Daily Ops) teljesítésével.
– Mint mindig, Legendás modulok kaphatók Murmrgh Purveyor-tól néhány Scrip-ért cserébe.
1, 2, 3 csillagos Legendás Tárgyakat is gyárthatsz, csak rendelkezned kell a megfelelő mennyiségű alapanyaggal hozzá.
– Viszont fontos, hogy a Legendás Tulajdonságok mindig random adódnak hozzá az adott tárgyhoz.
– Valamint ha egy már alapjában Legendás tárgyon alkalmazunk módosítást, akkor az lehet javíthat, de lehet ronthat is a rajta található tulajdonságokon.
– Minden újabb gyártáskor a Legendás Tulajdonságok elosztása mindig random. Semmi sem marad meg az előző állapotból.
– Tehát pl. egy 3 csillagos jó fő tulajdonsággal rendelkező fegyvernek sajnos minden tulajdonságát új fogja osztani a rendszer. Azt is ami eddig kedvező volt számunkra.
✅ LEGENDÁS POWER ARMOR-OK
Most már a Power Armorok is kaphatnak Legendás Tulajdonságot. Ehhez csak a Power Armor Állomásunkat kell meglátogatni és alkalmazni rajtuk az adott módosítást.
A legtöbb a sima páncélokra elérhető Legendás Tulajdonságot megkaphatjuk a Power Armorok-ra is. Kivételek a következők:
– 1 CSILLAG:
– Auto Revive: Esélye van, hogy automatán elhasználjunk egy Stimpak-ot.
– 2 CSILLAG:
– Acrobat’s: Redukálja az esés után elszenvedett sebzést
– Improved Sneaking: Kevésbé találnak ránk az ellenségek és jobban tudunk lopakodni
– Diver’s: Jobban tudunk lélegezni a víz alatt.
–Unyielding: +3 PONT minden S.P.E.C.I.A.L. tulajdonságunkhoz (Kivéve END), ha alacsony az életerőnk.
– Weightless: 90%-al kevesebb súly és a Chameleon mutációnál nem érvényesül a páncélzat súlya.
– Limb Damage: Redukálja a végtagok károsodását.
✅ LEGENDÁS TULAJDONSÁGOK BALANSZOLÁSA
A Legendás Tárgyak Előállításának rendszerével kapcsolatosan át lettek nézve a Legendás Tulajdonságok is és néhány módosításra szorult. Valamint újak is lettek hozzáadva a rendszerhez.
ÚJ LEGENDÁS FEGYVER TULAJDONSÁGOK
– 1 CSILLAG:
– Aristocrat’s: Minél több CAPS van a karakterünknél, annál nagyobb a sebzésünk. Maximum +50% sebzés, 29000 CAPS birtoklásánál.
– Juggernaut’s: Minél nagyobb a Életerőnk, annál nagyobb a sebzésünk. Maximum +25% sebzés, 95% vagy afölötti életerőnél
– Gourmand’s: Minél jobban be van telve az éhség és szomjúságot mutató mércénk, annál nagyobb a sebzésünk. Maximum +24% sebzés.
– 2 CSILLAG:
– Last Shot: A tár utolsó tölténye 25%-os eséllyel kétszer akkora sebzést okoz.
– FONTOS: A Last Shot nem jelenhet meg az egylövetű fegyvereken, mint pl. a “Black Powder Rifles”.
– Steady: Álló helyzetben +25% sebzést nyerünk.
– Inertial: Minden megölt ellenség után az AP-nk feltöltődik +15 ponttal.
– 3 CSILLAG:
– Ghost: Minden az ellenségekre mért találat után 10% esély van, hogy egy Rejtő Mező létesül körülöttünk. Ez segíthet a lopakodásban.
ÚJ LEGENDÁS PÁNCÉL ÉS POWER ARMOR TULAJDONSÁGOK
– 1 CSILLAG:
– Aristocrat’s: Minél több CAPS van a karakterünknél, annál nagyobb a sebzés és az energia sebzés ellenállásunk. Maximum +20 minden ellenálláshoz, 29000 CAPS birtoklásánál.
– Overeater’s: Ha be van telve az éhség és szomjúságot mutató mércénk, akkor +6% sebzéscsökkentést kapunk.
– 2 CSILLAG:
– Glutton’s: Páncél darabonként +10%-al lassabban csökken az éhség és a szomjúságot mutató mércénk. Ez a tulajdonság tehát halmozódik +50%-ig ha teljesen ilyen a páncél összeállításunk.
– Fireproof: +25 Tűz ellenállás
– Warming: +25 Fagy ellenállás
– Hardy: 10%-al kevesebb sebzést szenvedünk el a robbanásokból.
– 3 CSILLAG:
– Doctor’s: A Stimpaks, RadAway, és a Rad-X 5%-al többet gyógyít.
– Burning: 5%-os eséllyel okoz 100 Tűz sebzést a közelharci támadóknak.
– Electrified: 5%-os eséllyel okoz 100 Energia sebzést a közelharci támadóknak.
– Frozen: 5%-os eséllyel okoz 100 Fagy sebzést a közelharci támadóknak.
– Toxic: 5%-os eséllyel okoz 100 Méreg sebzést a közelharci támadóknak.
– Dissipating: Lassan csökken a Rad sebzésünk, ha nem harcolunk.
MEGVÁLTOZOTT LEGENDÁS TULAJDONSÁGOK A FEGYVEREK ESETÉBEN
– 1 CSILLAG:
– Assassin’s: Az emberek (Humans) elleni sebzés +10%-ról +50-ra nőtt.
– Berserker’s: Eltávolítva az a negatív hatás mely csökkentette a sebzést, ha a sebzést ellenállásunk 80 vagy afelett volt. Viszont a sebzést növekedése csökken, amikor a sebzés ellenállásunk 1 és 60 között van.
– Exterminator’s: A Mirelurks és a Bogarakra (Bugs) mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– Ghoul Slayer’s: A Ghouls-okra mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– Hunter’s: Az Állatokra (Animals) mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– Mutant’s: Teljes átdolgozás. Most már minden meglévő mutációnk után+5% sebzés növekedést kapunk. Maximum +25%-ig (tehát ehhez 5 mutáció kell hozzá minimum).
– Mutant Slayer’s: A Super Mutants-okra mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– Nocturnal: Eltávolítva a nappali szakaszban kapott negatív hatás. Az éjszakai sebzés növekedés viszont meg lett növelve.
– Suppressor’s: A megkapott sebzés redukálás növelve 20% 3 másodpercig-ről 25% 5 másodpercig-re.
– Troubleshooter’s: A Robotokra mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– Zealot’s: A Scorched-ekre mért sebzést bónusz +30%-ról +50%-ra nőtt.
– 2 CSILLAG:
– Basher’s: Csapkodásra kapott sebzés bónusz +40%-ról +50%-ra lett növelve.
– Hitman’s: A célzás során bevitt sebzésre kapott bónusz +10%-ról +25%-ra lett növelve.
– Enhanced VATS: A VATS-al való találati esélye +33%-ról +50%-ra nőtt.
MEGVÁLTOZOTT LEGENDÁS TULAJDONSÁGOK A PÁNCÉLOK ESETÉBEN
– 1 CSILLAG:
– Assassin’s: Most már az Emberek (Humans) által bekapott sebzés-15%-al csökken.
– Nocturnal: Eltávolítva a nappali szakaszban kapott negatív hatás. A sebzés és energia sebzés ellenállás páncél darabonként +10%-os bónuszt kap az éjszakai időszakban, minden “Nocturnal”-os páncél darab után.
5. SZEZON: K.D. INKWELL ÉS A MENEKÜLÉS A 42. SZÁZADBÓL
K.D. Inkwell egy teljesen új kalandban tér vissza! Ezúttal hősnőnkkel tartunk egy izgalmas kalandra a 42. századba! Egy kalibrációs hiba után K.D. Inkwell egy lehetséges disztópikus jövőbe kerül, ahol delfin-ember hibridek laknak, az M.I.N.D. szervezet részeként akarják leigázni az emberiséget! Ezeknek az aljas lényeknek egyetlen céljuk van: az emberiség utolsó maradványait is lelketlen kollektívájukká alakítani. Vajon K.D. meg tud menekülni ebből a vad világból? Vagy kénytelen lesz maga is csatlakozni a delfin-ember hibridek csoportjához?
Szokásosan itt is 100 rangot kell elérned, ahol értékes nyeremények üthetik a markodat. Erről további infó itt: https://www.ptu.hu/index.php/2021/06/27/k-d-inkwell-visszater-es-rogton-csapdaba-is-esik-a-42-szazadban-reszletek-az-5-szezonrol/
KORLÁTLAN FEJLŐDÉS
De mostantól a 100-as szint után kezdődik csak az igazi móka!
– Új Kihívások indulnak el Ha elértük a 100-as szintet. Egyedül a Heti Kihívások között található, megismételhető, XP gyűjtős Kihívás tűnik el innentől.
– További szintek teljesítése során a 100-as szint után olyan jutalmakat kapunk mint a Perk kártya csomagok, Atom pontok, mindenféle fogyóeszközök és még sok minden más. A következő jutalmat a S.C.O.R.E. haladási báron láthatjuk majd továbbra is, ahogy a normál SCOREBOARD-on való haladás során is.
– Innentől minden szint lépéséhez annyi S.C.O.R.E. pont kell mint amennyi a 99-es és a 100-as szint között van.
ÚJ ÁRUS: MINERVA
A Blue Ridge Caravan frakció tagjaként egy új utazó árus érkezett Appalchiaba, kinek neve Minerva. Készen áll, hogy akciósan áruljon majd nekünk fincsi jutalmakat Gold Bullion ellenében.
Minerva két esemény során érkezik meg Appalachia-ba. Egyik a “Minerva’s Emporium”, másik pedig a “Minerva’s Big Sale”.
– A Minerva’s Emporium Hétfőtől, szerdáig tart.
– A Minerva’s Big Sale Csütörtöktől Szerdáig élvezhető, mely során még nagy leárazások is várhatóak.
A Minerva által kínált tárgyak rendszeresen váltakoznak, így mindenképpen nézzetek be hozzá, amikor a városban jár! A portékái között olyan tárgyak, tervrajzok találhatóak amit más Gold Bullion kereskedőknél is megtalálhattok, vagy a Napi Műveletek (Daily Ops) teljesítésével szerezhetők be.
– Na és megéri nála vásárolni, mert akciósak a portékái és még reputáció sem kell hozzá.
– Ha megérkezik akkor a nagy frakciók valamelyik táborában ver sátrat (“Fort Atlas”, a “Foundation”, vagy a “The Crater”)
FIZETŐ ESZKÖZÖKHÖZ KÖTHETŐ VÁLTOZÁSOK
CAPS: A kupak limitje egy karakternél meg lett emelve 30000-ről 40000-re.
GOLD BULLION: A napi szinten beváltható Treasury Note 200-ról 400-ra emelkedett. Valamint az egy karakternél birtokolható Gold Bullion 5000-ről 10000-re növekedett.
SCRIP: A napi szinten a Legendás tárgyakért kapott Scrip mennyisége 150-ről 300-ra emelkedett. Valamint az egy karakternél birtokolható Scrip 1000-ről 5000-re növekedett.
ÚJ HUSI HÉT “MEET WEEK” JUTALMAK JÖNNEK MAJD
Ezek a következők:
Plan: Pepper Shaker
Plan: Grocery Cart Grill
Plastic Fruit Wreath
Plastic Fruit Bowl
Decoy Duck Set
TOVÁBBI C.A.M.P. GYŰJTEMÉNYEK “C.A.M.P. SLOTS” ÉS S.P.E.C.I.A.L. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK “S.P.E.C.I.A.L. LOADOUTS” ÉRKEZNEK
Mostantól az Atomic Shoop-ban vásárolhatunk majd magunknak további C.A.M.P. GYŰJTEMÉNYEK “C.A.M.P. SLOTS” ÉS S.P.E.C.I.A.L. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK “S.P.E.C.I.A.L. LOADOUTS” helyeket. Ezek mind azon a kettőn felül értendők amit minden játékos alapértelmezésben birtokol.
További 3 helyet válthatunk ki a mostanin felül, tehát összesen 5 helyünk lehet a C.A.M.P. GYŰJTEMÉNYEK “C.A.M.P. SLOTS” esetében. Minden hely egyenként 1000 ATOM-ba kerül.
Valamint további 13 helyet válthatunk ki a mostanin felül, tehát összesen 15 helyünk lehet a S.P.E.C.I.A.L. ÖSSZEÁLLÍTÁSOK “S.P.E.C.I.A.L. LOADOUTS” esetében. Minden hely egyenként 500 ATOM-ba kerül.
A feloldott helyek felhasználóra kerülnek feloldásra és minden múlt és jövőbeli karakternek rendelkezésére állnak majd.
Ezeket a helyeket feloldani az Atomic Shop-ban, az “Account” kategóriában lehet.
FONTOSABB HIBAJAVÍTÁSOK
Páncél: Kijavítottunk egy problémát, amely “Server Not Responding” (A szerver nem válaszol) hibát okozhatott, amikor a “Life Saving Armor” effektje működésbe lépett.
Hátizsákok: Kijavítottak egy hibát mely soráán a Power Armor viselése közben is érvényesültek a hátizsákok vagy a normál páncélok hatásai.
Fusion Core: Kijavítottak egy hibáát mely során a játékosok elveszíthették a Fusion Core-jukat, miután beléptek a Power Armorjukba és majd kiléptek belőle.
Festés: A “Nuka-Dark Power Armor” festés mostantól megváltoztatja a Power Armor darabok nevét, amikor alkalmazzák.
Festés: A “Yukon Ötös” festés mostantól megjelenik a bal karon és lábon, amikor a T-45 Power Armor darabot megvizsgáljuk vagy áttesszük valahova (az erre szolgáló menüpontban).
Power Armor: Kijavították azt a hibát, amikor a 100%+ állapotú Power Armor darabok nem jelentek meg a munkapad módosítási menüjében, hacsak nem voltak elhelyezve egy vázba (chassis).
Power Armor: A “Super Duper” perkel előállított Power Armor darabok duplikálása után nem szerelődik már fel több páncéldarab egyidejűleg.
Stimpaks: Egy Stimpak gyors használata Power Armor-ból való kilépés közben már nem okoz mozgásproblémákat.
Moving Target: Javították a Perk kártya effektjének aktiválásakor látható animációját a bal felső sarokban.
Lépcsők: A “C.A.M.P. Nuka-Cola” lépcsőkön a “Nuka-Cola” felirathoz tartozó grafika javításra került.
Vault Fireplace: Kijavítottak egy hibát, ami miatt a “Vault Fireplace” nem adott fényt.
C.A.M.P. Gyűjtemények “C.A.M.P. Slots”: A kereskedő és a Shelter ikonok mostantól szürkék lesznek a deaktivált C.A.M.P.-nél, miután egy másik aktív C.A.M.P. slot-ra váltunk.
Műtrágyagyártó “Fertilizer Producer”: A “Fertilizer producer” mellett nevelt brahmin-okat már nem tudják megölni a C.A.M.P. tulajdonosok.
Harc: A “Meteoric Sword” és a “Plasma Cutter”-el megölt scorchedek most már beleszámítanak a “Kill Scorched with a Sword” Kihívásba.
Blood Eagles: A Napi Műveletek (Daily Ops) során a “Power Fists”-et viselő ezen ellenségek fegyverére nem kerül fel az “Icebreaker Power Fist” festés.
Bucking Brahmin Ride: Mostantól helyesen, a játékosok az interaktív gombot lenyomva tartásával tudnak csak felszállni rá.
Hátizsákok: A “Brotherhood of Steel” hátizsák kinézett most már helyesen rendelkezik egy Atomic szimbólummal a páncélzatok munka padján.
Ceiling Lamps: A “Stained-Glass Nuka-Cola” mennyezeti lámpa már nem bocsátanak ki túl sok fényt, természetellenes irányba.
Emote-ok: Eltávolítottuk a “Roman Candle” emote-ot az Atomic Shop-ból.
Enclave Intel Officer Uniform: Módosították a legyártásánál látható előnézetet.
Hűtőszekrény: Az állapot szerinti rendezés mostantól működik a hűtőszekrényben tárolt tárgyak esetében is.
Hűtőszekrény: Az “Icebox Refrigerator”-ban lévő tárgyak már nem jelennek meg időnként a Vitrinekben is.
Fusion Cores: Ha egy “Freezer Floater” támadás ér minket, az mostantól megfelelő mennyiségű “Fusion Cores” erőt szív el a karakterünktől.
Garrahan Employee Outfit: Javítottuk azt a hibát, ami miatt a “Garrahan Employee Outfit” a fegyverek munka padjáról való kilépéskor hibásan jelent meg a karakterünkön.
Hedge Fences: Az építési követelményeket beton helyett fára változtatták.
Hedge Fences: Javítottak egy olyan problémát, amikor a “Hedge Fences”-ek lebeghettek.
Hedge Fences: Javítottuk a “Hedge Fences” darabok illeszkedésének viselkedését.
Hot Tub: A “Hot Tub” már nem osztozik a “Fire Pit” építési limitjén.
Hot Tub: A játékosok mostantól egy barátjukkal együtt áztathatjuk magukat a pezsgőfürdőben.
Ikonok: A “Feelin’ Fine” ikon mostantól megfelelően jelenik meg.
Magazinok: A “Tales from the West Virginia Hills” magazinok számozása nem következetes.
Próbababák: Az “Apparel” kategóriából származó tárgyak már nem jelennek meg a Próbababák átadás menüjének “Armor” fülén.
Nuclear Key Card: A “Nuclear Key Card” leírása az Atomic Shop-ban javításra került.
Pip-Boy: A “Brotherhood of Steel Pip-Boy”” festés mostantól megfelelően beállítja a “Pip-Boy” nevét, miután alkalmaztuk rajta.
Raider Pathfinder Outfit: Javítva a hátizsákok és a “Raider Pathfinder Outfit” közötti rés.
Táblák: A “Vendor Signs”-ek mostantól átkerültek a “Wall Decor” kategóriából a “Floor Decor” kategóriába, a C.A.M.P. építő menüjében.
Skeeto Spit: A “Increases Thirst” kifejezés többé nem ismétlődik a tárgy leírásában.
Train set: A “Train set” többé nem játszik le továbbra is hangokat, miután az áramellátás megszűnt.
Wasteland Gong: Mostantól helyesen megköveteli, hogy a játékosok az interaktív gombot lenyomva tartsák az aktiváláshoz.
Wood Branch Chandelier: A fények már nem jelennek meg élénk pirosan, ha nincs áramellátás.
Wood Branch Chandelier: Változtattak a világítás tartományán.
Minden nyelvnél: Kijavítva a “Skull Lord War Suit” neve minden “nem angol” nyelv esetében.
Minden nyelvnél: Atomic Shop-ban ha egy összeállításnak hosszú a neve, akkor az most már nem csonkolódik le.
Minden nyelvnél: Javítva a számok a Legendás Fegyverek és Páncélok leírásában.
Francia: Ezen nyelv beállítása után eddig néhány rádiós bejelentkezés Spanyolul szólalt meg. Most már ez is Francia nyelvű.
Olasz: Kijavítva a “Grafton Mayor” indokolatlan számú bejelentkezése.
Általános NPC hiba: A lefejezett NPC-k feje már nem fog újra termelődni, miközben ellenőrizték a náluk lévő tárgyakat.
Általános NPC hiba: A sebzésszámok mostantól megjelennek, amikor robbanó anyagokat használnak a lények megölésére.
Mole Miners: Javítottak egy olyan problémát, amely során a “Mole Miners”-ek közelharci fegyverekkel támadtak, annak ellenére, hogy távolsági fegyverekkel rendelkeztek eredetileg.
Mothman: A játékosok mostantól VATS használata nélkül is fejbe lőhetik a “Mothman”-eket.
Class Freak: Kijavítva egy hiba amely során a “Class Freak” perk nem a várt módon csökkentette a negatív hatásokat.
Dodgy: A “Dodgy” perk most már helyesen fogyaszt AP-t minden egymást követő találatnál.
Electric Absorption: Az “Electric Absorption” perk mostantól már lézer típusú fegyverekkel is működik.
Born Survivor: Kijavították azt a hibát, mely során a “Born Survivor” perk aktiválódott, miután a játékos karaktere meghalt.
Primal Cuts: Ezen Esemény során az ellenségek holttestei többé nem bomlanak le, ha Plazma vagy Lézer Fegyverekkel öljük meg őket.
Property Rights: Ezen Küldetés során a céljelző többé nem jelenik meg, ha a játékos már belépett a “Makeshift Vault”-ba, mielőtt beszélt volna “Knight Shinnel” a Raiderekről.
Server Room: A “Server Room” nevü Személyes Menedékhelyen “Shelters” található ottani tárolókat most már nem lehet kifosztani.
Fények: A “Cage Bulb Lights” és változatai már nem adnak “karácsonyi ajándék felvételi” hanghatást aktiváláskor.
Hűtőszekrények: A hűtőszekrények nyitásához és zárásához tartozó hanghatások mostantól helyesen játszódnak le.
Játékok: A “Cymbal Monkey” az Uncanny Caverns-ben mostantól hangot játszik le.
Kedvencek (Favorites): Javítottak egy olyan problémát, amely miatt a “Kedvencek kerék” időnként visszaállt bejelentkezés után.
Térkép: A térkép mostantól gyorsabban frissül, amikor a Helyi Boltocskánkhoz egy tárgyat adunk hozzá vagy távolítunk el a kínálatból.
Pip-Boy: A “Trade” és a “Transfer” ablakok háttere mostantól a tárgyak listájához igazodik.
Pip-Boy: A SCOREBOARD-ból igényelt tárgyak mostantól hozzáadódnak a Pip-Boy “Új” (New) füléhez.
Általános fegyveres hiba: A területi sebzéssel rendelkező fegyverek mostantól megfelelő mennyiségű állapot károsodást szenvednek el.
Általános fegyveres hiba: Kiküszöböltek egy olyan problémát, mely során a nehézfegyverek közti váltással extrém tárméreteket lehetett elérni.
Általános fegyveres hiba: A tüzelés többé nem szakad meg, amikor külső nézetben (TPS) lefelé célzunk automata fegyverekkel.
Általános fegyveres hiba: Kijavítottak egy olyan problémát, mely soráán ha a játékosok auto közelharci fegyvert használtak, akkor beakadt az animáció.
Célzás: A játékosok futás, célzás és tüzelés közben megrekedhettek a Célzás pozícióban, miután a karakter megállt.
Lőszer: A “Fusion” és a “Plasma Cores” mostantól helyesen fogynak el, ha a lövés előtt tárolják őket.
Cryolater: A Cryolater már nem fagyaszthatja le azokat a játékosokat, akik nem PvP harcban vesznek részt.
The Invader: Eltávolítottuk a második “Nincs frissítés” slotot az Invader kinézetnél.
Flamer: A “Vault-Tec Flamer” festés mostantól helyesen változtatja meg a “Flamer” nevét, miután alkalmaztuk.
Gatling Plazma Gun: A “Copperhead” festés mostantól helyesen állítja be a “Gatling Plasma Gun” nevét, miután alkalmaztuk.
Gamma Gun: A “Gamma Gun” mostantól helyesen okoz kárt, ha nem használjuk a “Charging Mod”-ot.
Gauss Pistol: A “Gauss Pistol”-ra váltás és a gyors töltés már nem akadályozza meg a tüzelést.
Gránátok: A játékosok mostantól külső nézetben (TPS) lövöldözés közben is dobhatnak gránátokat.
Meat Cleavers: Mostantól a megfelelő mennyiségű anyagot kapjuk a selejtezésük után.
Közelharci fegyverek: A “Power Fist” és a “Boxing Gloves” mostantól megfelelően kaphat megfelelő, “Tier 2”-es szintü Legendás Modokat.
Közelharci fegyverek: A “Baseball Bats” és a “Sledgehammers” mostantól helyesen változtatják meg a nevüket, amikor modokat alkalmaznak rajtuk.
Shish kebab: A “Extra Flame Jets” nevű mod leírásánál most már korrektül jelenik meg.
AMS Headquarters: A játékosok többé nem ragadhatnak be a liftbe.
Anchor Farm: A “Water Purifier”-t az “Anchor Farmon” már nem lehet elpusztítani.
Morgantown Highschool: Kiküszöböltünk egy olyan problémát, mely során a szobák fényének villódzása időnként padlótextúra-problémákat okozott.
Valley Galleria: Kijavítottak egy olyan hibát, mely soárn a helyszín egy pontján a játékosok kisétálhattak a világból.
Whitespring Bunker: A “Whitespring Bunker”-ben lévő papírokon lévő leírást frissítették, hogy a “Thistles” fluxust ad, ha atomot dobnak rá.
APC Survival Tent: Az “APC Tent”-ről már nem hiányzik a “STASH BOX”.
Főmenő: A Főmenü hátterében látható animáció le lett cserélve.
Nuka-Cola Collectron Station: Most már nem csak sima Nuka-Cola-t gyűjt, hanem annak minden variánsát.
Az eredeti Patch Notes a következő linken található meg:
https://fallout.bethesda.net/en/article/64ch36shf2Q9rpGsosrDN8/fallout-76-update-notes-july-7-2021