32-es “A Bölcs Molyember Eljövetele” Frissítés (2021.12.08.) – Újdonságok, Változások és Hibajavítások listája.

32-es “A Bölcs Molyember Eljövetele” Frissítés (2021.12.08.) – Újdonságok, Változások és Hibajavítások listája.

A szokásos promóvideó:

ELŐSZÖR IS MENNYI AZ ANNYI, VAGYIS MENNYIT KELL LETÖLTENI

(Ami fontos, hogy ezek a hivatalosan kiadott adatok. De ezek játékosonként és sokszor még kliensenként is eltérhetnek. Szóval csak viszonyításnak jók.)

Az 1.6.2.16-es verzió számra frissítéskor a következő adathasználattal kell számolni:
 PC (Bethesda.net): 9.7 GB
 PC (Microsoft Store): 19.1 GB
PC (Steam): 11.1 GB
PlayStation: 18.5 GB
Xbox : 19.0 GB

ÚJ SZEZONÁLIS ESEMÉNY: “A BÖLCS MOLYEMBER ELJÖVETELE” (MOTHMAN EQUINOX)

Néhány fura utazó telepedett le Point Pleasant-ben, hogy megünnepeljék kétes rituálék során a “A Bölcs Molyember Eljövetelét” (Mothman Equinox). Segíts nekik, hogy megidőzhessék ezt az istenített kriptidet és közben küzdj meg a rivális Kultistákkal, hogy elnyerhesd a “Bölcs Molyember” kegyét!

  Minden rituálé óránként kerül megrendezésre egészen DECEMBER 21.-IG a Forest Régióban található  Point Pleasant városkában.
Kezdésként beszélni kell “Interpreter Clarence”-el a “Mothman Museum” tetején.
Csatlakozz a többi Túlélőhöz és segítsetek a Megvilágosodottaknak a Point Pleasant körüli szertartáshoz kapcsolódó feladatok elvégzésében. Ez a rituális máglyák meggyújtásában és a rivális Mothman-kultisták támadása elleni védekezésben mutatkozik meg.
Ha sikerül minden feladatot teljesíteni az idő lejárta előtt, akkor térjetek vissza a “Mothman Museum” tetejére és teljesítsük az idézési rituálé utolsó mozzanatát. Ezután már csak az akár ritka jutalmak bezsebelése a feladatunk.
Valamint miközben a feladatokat teljesíted, azért figyelj a környezetedre is! Ugyanis sok mindent megtudhatsz majd a titokzatos Megvilágosodottak eredetéről.
Ameddig a Molyemberes Szezonális Esemény aktív, Appalachia szerte is találkozhatsz Kultista Főpapokkal. Vadászd le őket, hogy nagyobb eséllyel kaphass “Molyember Kultista tematikájú” jutalmakat. De a környezetükben lévő más ellenségek se kerüljék el a figyelmedet majd!

Plusz itt a szokásos táblázat is a várható jutalmakról:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Wkbr4232bOYWRxwv6pwj0NBOvtFliyi05agCg9oxHLY/edit#gid=0

INDUL A 7. SZEZON: ZORBO BOSSZÚJA

Az Univerzum egykori (és önjelölt) császára, Dr. Zorbo sosem felejtette el a “Legendás Futam” során Cosmos Kapitánytól elszenvedett megsemmisítő vereségét. Most Zorbo bosszút forral és egy gonosztevő csapat összeállításán munkálkodik. Akik segítenek neki megépíteni egy hatalmas hadigépezetet, amellyel elpusztíthatja a Kapitányt. Íme, mi vár rád a Fallout 76 7. évadában, amely ma kezdődik el:

Új Játékostábla: Csatlakozz Dr. Zorbo-hoz a “Zorbo bosszúja” játékostábláján, miközben bolygóról utazik a doki, hogy egy ütőképes csapatot toborozzon magának. Útközben rengeteg új játékbeli jutalmat szerezhetsz ebben a szezonban is. Köztük új kinézeteket, játékbeli valutákat, fogyóeszközöket, C.A.M.P. tárgyakat és még sok mást!
Új Szövetségesek: Ahogy feljebb lépsz az eredménytáblán, Xerxo és Katherine is feloldódnak. Ők két új szövetséges, akik csatlakozhatnak hozzád a C.A.M.P.-ben.  Küldetést nem kínálnak, de eladhatják neked a portékáikat és napi buffokat kaphatsz tőlük.
Irány a 100-as Rang, és ami azon túl van!: A 7. évad végén ismét túllépheted a 100-as Rangot és további jutalmakat szerezhetsz. Minden egyes rang, amit a 100. után elérsz, olyan tárgyakkal jár, mint Hagyományos Perk Kártyacsomagok, Fogyóeszközök, Atom pontok és még sok minden más.

Részletek a 7. Szezonról az ilyenkor szokásos cikkünkben olvashattok:
https://www.ptu.hu/index.php/2021/12/03/zorbo-visszater-es-bosszuhadjaratba-kezd-reszletek-az-7-szezonrol/

ÉLETMINŐSÉGET JAVÍTÓ VÁLTOZÁSOK

A közösség visszajelzései fontos szerepet játszanak abban, hogy miként közelítik meg Bethesdánál a Fallout 76 alakítását és fejlesztését. Szívesen olvassák az ötleteiteket arról, hogy mit szeretnétek a játékhoz hozzáadni. A mai Frissítéssel számos olyan Életminőséget Javító Változást hajtottak végre, amelyeket a közösségből sokan javasoltak. Remélik, hogy élvezni fogjátok ezeket és hogy továbbra is megosztjátok velük a gondolataitokat.

Közeli Hullák Kifosztása: Ellentétben sok lénnyel, akik keresztezik az utadat a Pusztaságban, te született túlélő vagy! Amikor a holttestek már kezdenek felhalmozódni igencsak nagy gondot okozhatnak. De innentől már nem kell minden egyes hullát átkutatnod, hogy megszerezd a zsákmányt. Amikor egy kiiktatott ellenség hulláját vizsgálod át, mostantól a “Nearby Corpses” (Közeli Hullák) opció választásával láthatod és begyűjtheted az összes finomságot, amit a körülötted lévő szintén elesett lények tartottak maguknál. Boldog fosztogatást!
Legendás Zsákmányok Megosztása: A jövőben, ha egy Legendás Lény megölésekor látótávolságon belül vagy, akkor te is kapsz a zsákmányból. Ezzel a fejlesztéssel véget érnek azok a napok, amikor a Legendás Ellenségeket legalább egyszer el kellett találni a haláluk előtt.
Csapat TP Megosztása: A csapatoddal való kalandozás közbeni szintlépés minden eddiginél könnyebbé válik! Minden ellenség, akit te vagy egy csapattársad elintéz, mostantól TP-t (XP-t) ad a csapat minden tagjának.
Feltéve, hogy látótávolságon belül vannak a lény halálakor!
Megjelenik az C.A.M.P. Építő Menüben az “Új” (New) kategória: A C.A.M.P. Építési Menüjéhez hozzáadtak egy “Új” (New) kategóriát. Itt megjelennek az aktuális játék során megtanult új C.A.M.P. tárgytervek, valamint az Atomic Shopban feloldott új C.A.M.P. tárgyak.
Pip-Boy Kulcstartó: Unod már, hogy a sok kulcs és belépőkártya felhalmozódott a Pip-Boy-ban és ezért átláthatatlan a lista? A Kulcstartó egy új tárgy a “Misc” (Egyebek) kategóriájában. A Pusztasági kalandjaid során összegyűjtött összes kulcsot és belépőkártyát innentől itt találod meg. Kattints rá, hogy szükség szerint megnézd vagy elérd őket.
A Pip-Boy Menü Színeinek Testreszabása: Mutasd meg az igazi énedet a Pip-Boy Menük színárnyalatának megváltoztatásával. A játék beállításaihoz hozzá lett adva néhány új testreszabási csúszka a “Display” szekción belül.
A Kellő Lőszer Mindenhol: A kontextusfüggő lőszer rendszer nagyon népszerű volt a “Napi Műveletekben” (Daily Ops) és néhány Esemény során. Ezért szerették már régen ezt egész Appalachiában is bevezetni. Mostantól minden forrásból ahonnan lőszert zsákmányolhatunk (konténerek és megölt ellenségek) az éppen felszerelt fegyverünkhöz igazodó lőszert típust tudjuk majd magunkhoz venni.

VÁLTOZÁSOK A PUBLIKUS ESEMÉNYEK RENDSZERÉBEN

Számos fejlesztést eszközöltek a Publikus Eseményeken. Módosították magát a Publikus Események Rendszerét, a Publikus Események térképleírásaihoz hozzáadtak egy jutalom előnézetet és számos kiigazítást  eszközöltek a jelenleg elérhető Eseményeken.

Publikus Események Rendszerének Változásai

Egyszerűsítették a Publikus Események elérhetőségének módját a játékban azáltal, hogy sokkal következetesebbé tették az Események közötti eltelt “üres” időt.
A Publikus Események kezdési időpontjai mostantól a valós időn alapulnak, és minden 20. percben új esemény kezdődik minden világban (szerveren).
Minden világ következő Publikus Eseménye véletlenszerűen kerül kiválasztásra. Ezenkívül egy Publikus Esemény többé nem jelenhet meg kétszer egymás után ugyanabban a világban.
Ebben a rendszerben az “óránként kezdődő” Szezonális Publikus Események, mint például a “Grahm Husi Bulija” (Grahm’s Meat-Cook) vagy a “A Bölcs Molyember Eljövetele” (Mothman Equinox), elsőbbséget élveznek a Normál Publikus Eseményekkel szemben.
A következő Publikus Események időzítőit úgy állították be, hogy a 20 perces Publikus Események időbeosztásába illeszkedjenek:
Campfire Tales
Distinguished Guests
Feed the People
Heart of the Swamp
Line in the Sand
One Violent Night
Path to Enlightenment
Project Paradise
Radiation Rumble
Tea Time
The Motherlode
Uranium Fever
Néhány Publikus Eseménynek, mint például a “Scorched Earth” vagy a “A Colossal Problem”, speciális követelménye van az elindításának és természetesen bármikor elindítható. Ez nem változott, és ezek az Események nem részei az időzített Publikus Események rotációjának.

A Publikus Események Jutalmainak Előnézete

Ahogy fentebb említettük, mostantól az egyes Publikus Eseményeken elérhető jutalmakat közvetlenül az Esemény leírásában, a térképen tekinthetitek meg.
Válaszd ki egy elérhető Publikus Eseményt a térképen, hogy megjelenjen a leírása. Itt megtekintheted majd a nagy értékű tárgyakat és tervrajzokat, amelyeket megszerezhetsz.

Publikus Események Kiigazítások

Korábban egyes Publikus Események túlságosan nehéznek bizonyultak, túl hirtelen végződtek kudarccal, vagy túl sokáig tartottak. Most számos kiigazító változtatást hajtottak végre sok Publikus Eseményen, hogy segítsenek elsimítani néhány ilyen nehézséget. Remélhetőleg így javul majd a játékélmény.

Campfire Tales
A tábortűz gyakran túl gyorsan kihunyt, ami miatt az Esemény könnyebben elbukhatott. Mostantól a tábortűz egy kicsit tovább ég, így neked és az Eseményen részt vevő társaidnak is több ideje marad a lángok táplálására.

Free Range
A brahminok a “Free Range” alatt túl sebezhetőek voltak, ezért megnövelték az ellenálló képességüket. Bár továbbra is szükségük lesz arra, hogy megvédd őket.

Guided Meditation
Az “Feral Ghoul”-ok mostantól következetesen a hangszórók felé futnak és megtámadják őket. Megakadályozva ezzel, hogy a parkolóban tétlenül álljanak.
A Ghoulok néha még mindig ácsoroghatnak, ha nem szimatolnak azonnal új prédát. De mindig sokkal közelebb lesznek az akcióhoz.
Csökkentettük a Ghoulok általános támadó erejét a “Guided Meditation” során. Figyelembe véve, hogy innentől a hangszórók szétverése megnövekedett hatékonysággal fog végbemenni.

Line in the Sand
A “Line in the Sand” túl sokáig tartott, mire a végére ért. Mostantól 10 perc lett az általános időkorlát, és időzítőkkel határozza meg, hogy a Scorchedek támadáshullámai mennyi ideig tartanak majd. Ahelyett, hogy egy adott hullámban az összes ellenséget meg kellene ölnünk, így inkább az időkorlát ami határt szab a hullámoknak. Ezeknek a változtatásoknak segíteniük kell az Esemény gördülékenyebb lefolyását, és csökkenteniük kell a teljes “üresjárati” időt.
Az Esemény az időkorlát elérésekor nem fog leállni, amíg a Szónikus Generátor még egyben van. Viszont több jutalmat kapunk majd, ha sikerült az összes ellenséges hullámot legyűrnünk.

Project Paradise
Hogy csökkentsék az Esemény nehézségét, az egyes biomok lényeinek szintlépéséhez szükséges élelem mennyiségét rangonként 15-re csökkentették.
Az Esemény során megjelenő barátságos lények is kaptak nagyobb ellenállást.
A “Project Paradise” többé nem végződik kudarccal, ha nem sikerül megölni az Alfa ellenségeket. A sikerhez a játékosoknak csak a barátságos lényeket kell megvédeniük. A jutalmak azonban csökkennek, ha az Alfák még életben vannak az Esemény végén.

Radiation Rumble
Cél volt, hogy a játékosokat jobban ösztönözzék arra, hogy az ércek (Orb) gyűjtésében is jobban részt vegyenek. Ezért csökkentették a követelményeket 5, 15, 30 és 50 ércre az elsőtől a negyedik jutalom szintig.
A “Radiation Rumble” mostantól 8 perces általános időkorláttal operál (még akkor is, ha már elértük az utolsó érc gyűjtési szintet is). Így az Esemény végéig folytathatjuk a védekezést az ellenségek ellen.
Emellett csökkentették a nem Ghoul ellenségek szaporodási arányát bizonyos elért érc gyűjtési szinteknél. Ezzel megakadályozva az ellenségek túl nagy számban való elszaporodását.
Végül megduplázták a “Scavengers”-ek (emberi NPC-k) ellenálló képességét.

Swarm of Suitors
Számos olyan hibát orvosoltak, amelyek megakadályozhatták, hogy a játékosok megkapják a legmagasabb szintű jutalmakat és sikeresen befejezzék az Eseményt. Emellett néhány dizájn béli módosítást is végeztek az Esemény egyszerűsítése érdekében.
A “Swarm of Suitors”-t úgy alakították át, hogy a “Mirelurk”-ok bizonyos időn belüli megölésére keljen összpontosítani. Ahelyett, hogy megakadályoznánk hogy elérjék a szigetet.
Mostantól a játékosoknak három támadási hullám mindegyikében meg kell ölniük az összes “Mirelurk”-ot, mielőtt az objektív időzítő lejár. Ha nem sikerül időben legyűrniük egy támadási hullámot, akkor egy “Mirelurk Queen” fog kikelni és az Esemény kudarccal ér véget.

Tea Time
A “Tea Time” időnként túl hamar kudarcba fulladhatott. Részben azért, mert egyes csövek túl könnyen eltörtek. Ennek eredményeképpen a három cső közül kettőnek megnövelték a tartósságát.
Az ellenségek támadási hullámait is úgy hangoltuk, hogy a lények egyenletesebb gyakorisággal jelenjenek meg. Így fenntartva az akciót.
Emellett a “Rad Ants”-ek (hangyák) és a “Ticks”-ek (kullancsok) többé nem jelennek a csöveket támadó ellenségek hullámaiban. Azonban lesz innentől egy külön hullám amiben az ellenségek a támadásaikat játékosok felé fogják összpontosítani. Ebben a hullámban lehetnek “Rad Ants”-ok (hangyák) és “Bloatflies”-ok (döglegyek) is.

HALLGASD APPALACHIA ÚJ KALÓZ RÁDIÓJÁT (PIRATE RADIO)!

Úgy tűnik, hogy valaki odakint a Pusztaságban megtalálta a módját, hogy eltérítse az étert, és elkezdje sugározni a saját kalóz rádióállomását! Lépj bele a Pip-Boy-ba, és hangolódj rá az új állomásra! Órákon át hallgathatod az új dallamokat és a bombák ledobása előtti életből származó rádiós drámákat és reklámokat. Ezen sunyi rádiósugárzás mögött álló személy még nem fedte fel. De amíg nem rejtve marad, addig legalább néhány friss dallamot szolgáltat Appalachia-i kalandjainkhoz.

HIBAJAVÍTÁSOK ÉS EGYÉB VÁLTOZÁSOK

Dizájn

Ruházat: A játékos keze már nem esik bele a puskákba és sörétes puskákba, amikor a “Crypt Crook” ruházatot viseli.
Ruházat: A “Blood Eagle Charmer”, a “Treasure Hunter” és a “Radstag Hide” ruhák mostantól helyesen elrejtik a páncélzatot.
Grafika: A “Flamer”-ek által megölt játékosoknál az újraéledés után már nem jelenik meg a model körül lángok effekt.
Grafika: Kijavítottak egy olyan problémát, amely miatt az ellenséges és játékos holttestek ideiglenesen láthatatlanná válhattak a megölés után.
Főmenü:
Ismét cserélve lett a menüpontok mögötti animáció és a Főmenüben hallható zene is.

 C.A.M.P.-ek és Workshoppok

 Vitrinek: A “The Pepper Shaker” mostantól megjeleníthető a “Heavy Weapons Stand”-en.
Kerítések: A csapattársak C.A.M.P.-jében elhelyezett “Red Cedar Hedges”-eket mostantól a C.A.M.P. tulajdonosa mozgathatja, tárolhatja, selejtezheti stb.
Zászlók: A “Clean U.S. Wall” és a “Pole Flag” zászlók kézzel és gondosan mosottak és most sokkal tisztábbak mint korábban.
Padlók: A “Haunted House Roof” által felemésztett C.A.M.P. költségvetés most már összhangban van más típusú padlóburkolatokkal.
Egyéb szerkezetek: Csökkentették a több nagy neonreklám és reklámtábla által felhasznált C.A.M.P. költségvetést.
Tetők: A “Haunted House Roof” által felhasznált C.A.M.P.-költségvetés mostantól összhangban van más típusú tetőfedésekkel.
Tetők: A “Haunted House Roof” épület készlethez hozzáadták a ferde tető, ablak nélküli változatát.
Stash Boxes: Kijavították azt a hibát, mely során úgy tűnhetett, hogy pl. a “Secret Stash Bookcase”, vagy más egyéb Stash Box-ok nyitva maradtak, holott zárva voltak.
Asztalok: A “Wavy Willard’s Round Deck Table” mostantól helyesen jelenik meg a “Table” (Asztalok) kategóriában, az építési menüben.
Falak: A “Powered Doors with Keypad” mostantól helyesen illeszkednek a padlóhoz.
Falak: A “Haunted House” jobb oldali faldarabjai többé nem fordulnak át, miután tapétát alkalmaztunk rájuk.
Faldekoráció: A Szezonális Játéktábláknak már nincs egyenként saját bejegyzésük az építési menüben. Ehelyett változatokként jelennek meg egyetlen sorban a “Wall Decor”-ok alatt.
“Munkapadok” (Workbenches): Egy falhoz vagy más tárgyhoz közel épített Power Armor Station használatának megkísérlése többé nem eredményez “Waiting for response from server” hibaüzenetet.

Kihívások

Harcok: A “Repair 76 Swords” élethosszig tartó kihívás mostantól helyesen jutalmaz majd minket Atom pontal.
Szociális: A “Revive 76 Players” élethosszig tartó kihívás mostantól helyesen jutalmaz majd minket Atom pontal.
Szociális: A “Use Photomode at Burdette Manor” alkihívás neve a “Use Photomode around the Forest Region” Szociális Kihívás alatt, “Use Photomode at the Kill Box.”-ra lett javítva.
Hetik: A “Hermit Crab” megölése mostantól beleszámít a “Kill Huge Creatures” Kihívásba.
Világ (World): Egy lerakunk bármilyen fahangszert akkor most már helyesen pipálódik ki a “Possum: Musician” kihívás.

Harcok

Ellenségek életereje: Kijavítva egy olyan hiba amely során azoknak az ellenségeknek az életereje folyamatosan visszaugrott egy korábbi értékre (rubber banding), amikor pl. Pepper Shaker (vagy egyéb fegyverekkel) okoztunk nekik sebzést.

Napi Műveletek (Daily Ops)

Arktos Pharma: Módosították az “Arktos Pharma” belsejében a “Napi Műveletek” helyét. Így a játékosoknak több helyük lesz mozogni és kevésbé valószínű, hogy véletlenül elindítják a Műveletet.

Események és Küldetések

Töltőképernyők: Ha gyorsan utazol egy Publikus Eseményre, a betöltőképernyők mostantól helyesen mutatják az Eseményre vonatkozó további információkat.
The Motherlode: “Melody Larkin” többé nem figyelmezteti a játékost a charlestoni templomi harangokra a “Motherlode” esemény befejezése után. A rémuralmad véget ért, Melody.
Project Beanstalk: “Pharmabot-JD7E” többé nem lesz ellenséges a játékossal szemben, miután az esemény során az NPC-k megütötték.
Vital Equipment: A játékosok mostantól megfelelő mennyiségű hírnevet kapnak a “Foundation”-nél (Alapítványnál), amikor a visszaszerzett tárgy adományozását választják.

Fallout Világok

Menük: A “Shared Worlds” menüpont mostantól gyorsabban tükrözi a megosztott egyéni világok változásait, miután a világ tulajdonosa módosította azokat.
Beállítások: Ha engedélyezve van a “Free Workbench Crafting” (Szabad Gyártás a Mnkapadokon), akkor a “Quest Items-ek” sem fogyasztják szabványosan az alapanyagjainkat.
Beállítások: Ha a PVP beállítása “Mindig”, akkor az adott világ játékosai mostantól helyesen lesznek jelölve egymás ellen ellenségesnek.
Private Adventure: Kijavítottak egy problémát, amely során nem tudtak kapcsolódni Privát Kalandjainkhoz az aktuális csapattársaink.

Tárgyak

Gyógyszerek: A függőséggel járó negatív hatások mostantól helyesen elnyomódnak egy olyan tárgy elfogyasztása után, amelynek a karakter függője.
Lőszer: Kijavítottak egy problémát, amely a vártnál kevesebb lőszer létrehozását eredményezhette, amikor nagy mennyiségű és nagy kaliberű lőszert próbáltunk készíteni az “Ammosmith Perk” és az “Ammo Factory Legendary Perk” együttes használatával.
Ruházat: A “Hooded Rags” ruházat többé nem távolítja el a páncélt vagy az alpáncélt, amikor fel van szerelve.
Ruházat: A “Wrapped Cap” mostantól viselhető szemüveggel és néhány arcot fedő tárgyal, és már nem távolítja el az arcszőrzetet se, ha fel van szerelve.
Hátizsákok: A játékos hátizsákjának neve mostantól helyesen frissül a “Corvega skin” alkalmazása után.
Kihasználás Kiküszöböltek egy problémát, amelyet kihasználva kevesebb alapanyagot lehetett felhasználni Legendás tárgyak gyártásakor.
Alapanyagok/Szemét: A lámpások mostantól előnézeti képe mostantól helyesen jelenik meg.
Közelharci fegyverek: A “Valorous Alistair Sword Skin” mostantól számos további egykezes közelharci fegyverre alkalmazható.
Egyebek: A “Scrap Assaultron Heads” többé nem jelennek meg fejjel lefelé a vitrinekben.
Egyebek: A “Cold Steel Beer Steins” mostantól ugyanabba az irányba néz, mint a többi söröskorsó, amikor a söröskorsó vitrinbe kerül.
Modok: A Jetpack mod alkalmazása egy Secret Service Melkas páncél darabra már nem okozza, hogy az láthatatlanná válik a ki- és visszalépés után.
Modok: A “Communist” és a “Red Communist” Jetpack modok mostantól alkalmazhatók Ultracite és Raider Power Armor megfelelő darabjaira.
Modok: Kijavították azt a problémát, amely lehetővé tette a játékosok számára, hogy Jetpacket alkalmazzanak az Excavator Power Armorra.
Modok: Kijavítottak egy problémát, amely során ha egy Minigun a Shredder moddal volt ellátva és 5mm lőszer volt a leltárunkban akkor nem okoztunk sebzést.
Modok: A “Power Armor Helmet Targeting HUD” mod mostantól helyesen emeli ki azokat az ellenséges NPC-ket, akik passzívak voltak, mielőtt a játékos harcot kezdeményezett velük.
Power Armor: A “Northern Lights Power Armor Skin” mostantól minden “Power Armor” típusra alkalmazható.
Távolsági fegyverek: A “Salvaged Assaultron Head” mostantól a megfelelő mennyiségű kárt okozza töltésenként, amikor VATS-ben lövöldözünk.
Távolsági fegyverek: Kijavítottunk egy olyan problémát, amely során a fegyvereinkel  való csapás nagyobb sebzést okozhatot, ha olyan modot alkalmaztunk, amely megnövelte a fegyverek közelharci sebzését.
Távolsági fegyverek: A “Flares”-ek mostantól megfelelően gyulladnak meg, ha a növényzetre vagy egy építményre lövik őket.
Túlélő sátrak: A “Tinker’s Workbench” és a Scrapbox mostantól helyesen lett elhelyezve az “APC Survival Tent”-ben.

Lokalizáció

Achievements (Teljesítmények): A “Steel Reign Achievements” mostantól megfelelő fordítással rendelkezik az egyszerűsített kínai játékkliensben.
Küldetések: A “Unsolved: Missing Girls” mondat helyesen szerepel a “Unsolved: Picnic Panic” Küldetésnél, az egyszerűsített kínai játékkliensben.
Küldetések: A Japán játékkliensben a “Treasure Unknown” küldetés során az “Suspicious death of Alicia Shay” mondat helyesen szerepel.

NPC-k

Szövetségesek: A “Settler Forager” Szövetséges ismét adhat Napi Küldetéseket a C.A.M.P. tulajdonosának.
Minerva: A játékos által már megtanult tervrajzok és receptek többé nem jelennek meg megvásárolhatónak a Minerva kínálatában.

Perkek

Friendly Fire: A Szövetséges NPC-ket mostantól a “Friendly Fire” Perk segítségével lehet gyógyítani.

Felhasználói Felület

Irányítás: A gyorsváltó gombot mostantól nem támadó fegyverekre, például a Pro-Snap Deluxe kamerára is át lehet váltani.
Főmenü: Javították azokat a vizuális problémákat, amelyek a Főmenü hosszabb ideig tartó üresjárata után jelentkezhettek.

Világok

Ultracite Veins: A “Fissure Sites” közelében lévő “Ultracite Veins”-ek folyamatos kibányászata már nem okozza Scorchedek megjelenését.


Az eredeti Patch Notes a következő linken található meg:

https://fallout.bethesda.net/en/article/7xktBrYTw6WeFSHHrPl53z/fallout-76-night-of-the-moth-update-notes-december-8-2021

5 1 vote
Article Rating
Oszt meg másokkal
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
<<< MENÜ
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x